Tänne kirjottelu on nyt vähän jääny. On ollu niin kauheasti muuta tekemistä nyt alkuvuodesta. Muutettiin pari päivää ennen ku vuosi vaihtu, joten on ollu siis paljon paikkojen järjestelyä.

Tuon muuton lisäksi on tullu vaan tehtyä niin paljo kaikkea muuta etten oo niin paljoa ollu muutenkaa koneella. Oon piirtäny ja kirjottanu tarinoita paljo ja lukenu. Nii, lukenu oon tosiaanki. Parin viikon aikana ahmin muutaman kirjan: Epäilys, Bonusraita, Kuin kaksi marjaa ja Pikku Prinsessa. Viime vuoden lopulla mulla oli jääny lukeminen jotenki paljo vähemmälle (en yhtään tiiä miksi. Oon aina rakastanu lukemista ja oon ruukannu lukea tosi paljon).

Oli ihanaa lukea epäilystä pitkästä aikaa. Löysin sen kirjaston hyllystä ihan sattumalta ja nappasin heti mukaan. Mun on ihan mahdotonta sanoa mikä ton koko sarjan kirjoista ois paras. Eka se oli Houkutus, sitte Uusikuu, sitte Breaking Dawn(en oo lukenu vieläkää suomenkielistä) ja nyt se vois olla Epäilyski. (Ennen Epäilys oli viimesenä listalla.[siis huonoin] Niitä Jake&Bella kohtia oli sillon mun mielestä liikaa, mutta nyt neki oli hyviä. :) :D)

Tuo Bonusraita oli hyvä! Luin sitä kerran ennemmin yhdessä kirjastossa vähän, kun oottelin kun äiti täytti siellä jotain muuttolappuja, mutta mulla ei ollu sillon kirjastokorttia mukana ja aattelin että tämä pitää lainata joskus ja sitte ku menin kirjastoon, joka on meitä nyt lähinnä, ni löysin tuon. Jes! Sen kirjoittajan kirjoitustyyli on kiva kun se kirjottaa sillain teinimäisesti. Että se vois oikeasti olla sen päähenkilön kirjoittama. Ja musta se on uusissa teinikirjoissa kivaa, ku niissä käytetään tv-sarjojen ja elokuvien ja muiden nimiä. Niinku esimerkiksi Hanki elämä, Rachel Riley -kirjassa(luin sen viime syksyn alussa) se Rachel halus nähdä aina O.C:n.

Mutta se on kans ihanaa vanhoissa kirjoissa kun niissä on kaikkea vanhoja juttuja. Niissä ei puhuta tv-sarjoista, elokuvista ja uudesta musiikista. Niinku tuo Pikku Prinsessaki oli tosi hyvä! Oon jo pitkään aatellu lukea sen ku tykkään siitä elokuvasta tosi paljon ja viimeksi etsin sen sitten kirjastosta. Se harmitti vähän kun se Saran isä kuolee eikä ookkaa elossa niinku elokuvassa. Se on just paras kohta ku selviääki että se on elossa. Se on tosi surullinen kohta ku sille Saralle kerrotaan että sen isä on kuollu, mutta sitte se kuitenki loppuu iloisesti. Tuossa kirjassa oli taas sillain että sitä lopun tosi iloista osaa ei tuukkaan. Tietenki sekin on iloinen juttu että sen Saran ei tartte jäädä sinne kouluun tekemään vaan raskasta työtä ja sillä onki ihmisiä jotka välittää siitä ja haluaa huolehtia siitä, mutta ei niin iloinen kuin elokuvan loppu. Kirjassa mua ärsytti alkuun se että se tyttö on Saara, eikä Sara. Miksi Sara on pitäny vääntää suomennoksessa Saaraksi? Musta Sara on kauniimpi nimi ku Saara.

Kuin Kaksi Marjaa on tosi lyhyt ja semmonen kevyt kirja, että siinä ei mee ku hetki kun sen lukee ja se on vaan semmosta kivaa ajanvietettä. Sillon ku olin pienempi ja luin sen ekaa kertaa, se oli huippu hyvä mun mielestä, mutta nyt se tuntu ihan ok:lta. Nuo ton Jacqueline Wilsonin kirjat on aina kyllä hyviä ja niissä on tosi hyvät aiheet ja hauskoja piirroksia.

Noita ennen luin tammikuussa paljo omia hevoskirjoja ja pari muuta, mutta pitää kattoa niitten nimet ennen ku lisään tuohon listaan mikä mulla tässä blogissa on.

Nii ja katottiin Sisareni puolesta elokuva. Olin ootellu toosi kauan sen näkemistä. Sain sen kirjan 2006 jouluna ja tykkään siitä tosi paljo. Abigail ja Sofia(ko?) oli tosi hyvä päähenkilön roolissa! Tosin oisin toivonu että Dakota ja Elle Fannng ois näytelly ne niinku alkuun piti. Muuten hyvä kirja mutta loppu oli pettymys ku se oli kirjassa ihan erilainen.

Nii ja hommana mulla on ollu kans Popin kuninkaalliset konsertti julisteitten levittäminen, ku pääsi mukaan Anna Abreun Street teamiin ja siinä piti levittää niitä julisteita. Sen kautta pääsin myös pitämään Anna ja Antti iltamaa yhelle nuokkarille pikkusiskon kans mutta siitä en jaksa nyt kirjottaa ku se vasta eilen oli ja totuttelen vielä siihen että enää ei tarttekkaa suunnitella ohjelmaa ja miettiä mitä levyjä tarttee ynm ynm ynm. Oon miettiny noita siitä lähtien ku mua joulun alla pyydettiin pitämään se. Ni nyt on niin kummallista ku se on ohi. :D

JA ANNA 20V. HUOMENNA!<3

Moimoi