Ajattelin kirjoittaa vähän tästä iihanasta kirjasta, joka sai mut innostumaan tästä kirjasarjasta.Hymy

En oo kattonut tätä elokuvaa(twilight) vielä mutta tahtoisin hirveästi kattoa. Olin jo pitkään aatellut lukea tämän kirjan kun kaikki sitä niin hirveästi suositteli, mutta en ollu saanut aikaiseksi, kun se ei ollu ikinä kirjastossa tullut eteen, enkä muistanu ees sen kirjottajan nimeä. Noo niinno siiten joku kuukausi tai vähän yli sitten mun kaveri sanoi että oli ostanu tämän kirjan ja vois lainata sen sitte mulle kun on ite lukenut sen eka. jeejee! Sainki sen jo sitten ihan pian lainaan ja ihastuin aivan! Joinakin päivinä en pystyny tekeen muuta ku lukeen(Luen muutenkki tosi paljon, mutta tämä oli eri juttu.). Rakastuin aivan tuohon Edwardiin.:D Ja Bella on tosi kiva ja hyvä hahmo.:) Jotenki pystyin samaistuun siihen tosi hyvin. Tunnen olevani niin samanlainen. Vaikka kylläpä siihen pystyis muutenki tosi hyvin samaistuun kun Stephenie kirjottaa niin hyvin. Mutta niiin no kuitenki jotenki vaan tunnen olevani sillain samanlainen kuin Bella, kun oon aikaa perus mitättömän näköinen tyttö. Perhe on mulle kaikkikaikessa ja oon vähän ujo tutustumaan uusiin ihmisiin. Enkä oo löytäny oikeaa kunnon rakkautta/tosi isoa ihastusta.. No Bellahan löytä sen tuossa, mutta se oli kuitenki jo 17.(Niinku mäki oon 17.) Ja oon aika altis kaikille tapaturmille:D

Noo sitte ku sain lopetettua tämän kirjan, mun oli pakko päästä samana iltana vielä jatkamaan lukemista joten eiku kaverilta hakemaan seuraava kirja kun se oli jo senki ostanu.:)

 

Kirjotan New Moonista(Uusikuu) myöhemmin!!Hymy

Oon lukenu sen kans ja oon nyt lukemassa Epäilystä. Jossain puolessa välissä. Oon koittanu säästää sitä hirveästi kun luin tuon Uudenkuun päivässä. En taho että tämä loppuu niin nopeaa..