Miks kaikilla on niin helppo olla välittämätt musta?:( Miksimiksimiksi toinen bestis ei enää välitä musta kuin ennen ja toisen kanssa ollaan läheisempiä kuin koskaan, mutta se ei yhtäkkiä vaivaudukkaa vastaamaan viesteihin?

Ihan pakko kirjottaa, kun en jaksa vaan pähkäillä tätä päässä. Kukaan ei lue näitä mutta so what. Haluan kuitenki kirjottaa.:D

Toinen asuu musta tosi kaukana. Ollaan nähty vain kerran, ja siitäki on jo tosi kauan. mutta ennen oltiin TOSI läheisiä. Puhuttiin kaikesta ja kirjoteltin kirejeitä(TOSI pitkiä kirjeitä) melkein joka viikko. ja soiteltiin, tekstailtiin ja juteltiin mesessä. Jotain vuosi sitten alettiin erkaantuun toisista. Pikkuhiljaa juteltiin vaan vähemmän ja vähemmän. Ja nykyään ei jutella muutenku silloin kuin satutaan yhtä aikaa meseen! En ois ikinä uskonu että meidän ystävyys vois mennä tämmöseksi. Oltiin niin läheisiä.:(<3 En oikeastaan edes tajua että miksi kaikki tämä tapahtui. Tai miksi kaikki jäi tapahtumatta. Yks merkittävä juttu silloin tapahtu; se sai poikakaverin. Ensin syytinsiitä kaikesta, mutta enään en. Kun alkuunhan se saattoikin olla että se vaan tahto olla sen kanssa, mutta ei, ei se oo ainakaan enään siitä kiinni. Ollaan yritetty monesti korjata kaikkea. ollaan sovittu että aletaan pitään yhteyttä taas ahkerasti, joka päivä niinkuin ennenkin, mutta joka kerta se on lopahtanu ja epäonnistunu jo parin päivän päästä. No, nyt sitten satuttiin toissailtana sattumalta yhtä aikaa meseen. Ja alettiin eka puhua ihan normaalisti. Käytettiin hymiöitä ja sydämiä, niinkuin aina. Hetken päästä se kuitenki lakkas vastaamatta mulle. Laitoin sille että -Etkö ehi jutella? Onko kiirettä mesessä? (Tylyä, jos niin aattelee, mutta en voinu olla sanomatta mitän, ja tahoinki sanoa jotain tylyä.). no, hetipä tuli vastaus että Mitä?:O Täh?:O jonna älä!<3:( Noo selitin sitte sen että mua niin ärsyttää ja pahoitan aina mielen siitä kun nään miten paljon se on yhtäkkiä saanu kavereita ja se puhuu niille paljon enemmän kuin mulle. Ja mä oon se joka on yrittäny pitää yhteyttä ja soitella, mutta se ei oo vastannu puhelimeen, ja kirje oon viipyny sillä jo kohta vuoden(viime kesäkuussa on tullut viimeksi. Oon laittanu monta uutta kirjettä jo sille.). Yleensä se on aina laittanu mesessä ja tekstareissa että kyllä me onnistutaan tässä<3<3<3<3 ja Oot mulle tärkein ihminen maailmassa<3<3<3 mutta nyt se ei laittanu mitään tollasta ja olin niin itkun partaalla:´´( Eilen meidän piti puhua lisää mesessä, kun ei ehditty puhua kunnolla silloin toissa iltana. Ja sanoin silloin että mulle jää niin pahamieli kun ei ehditty selvittää tätä juttua.:( Niin se vastas että: 'Niin mullekki vähän.' VÄHÄN. Yleensä se on hokenu sata kertaa että mulle jää niin paha mieli jos ollaan riidelty ja kaikkea. Mutta nyt ei mitään! niin ja siis meidän ois eilen pitäny jutella lisää mesessä. Sovittiin että laitetaan viestiä sinä päivänä että moneltako sopis. No, laitoin sille viestiä, mutta se ei vastannu mitään eikä oo laittanu senkää jälkeen mitään viestiä! Mun tekis niin mieli vaan purskahtaa itkuun.:( Me sovittiin että yritetään vielä, mutta se oli tosi semmonen erilainen, ettei se ollu enää niin hulluna sitä mieltä että JOO EHDOTTOMASTI YRITETÄÄN VIELÄ pitää yhteyttä, niinku se on yleensä. ja se kirpas. Ja VIELÄ tämmönen, kun sanoin että mitä me tehään, että meijän on ihan sama nyt sopia että yritetäänkö vielä vai jätetäänkö sikseen, niin se vastas että, joo yritetään. Meijän onki nyt pakko alkaa tehdä tälle ystävyydelle jotain. Ja äkkiä. Jotenki noin se sano, mutta vielä pahemmin. Tuo oli toisiksi pahin juttu. Sitten oli vielä yksi. Se sano että: Mä en ikinä tuu unohtamaan kuinka läheisiä oltiin. Ja kuinka tärkeä mulle joskus olit. OLIT JA OLIT. Tuo oli pahinta. En oo enään sille tärkeä:( Kauheaa sekavaa kirjoitusta tämä, mutta mun on vaan nyt pakko kirjottaa. Mulla tekee niin kipeää kun nään sen kuvia joissa se on sen muiden kavereitten kans ja mua inhottaa lukea sen kommentteja niille muille. Viitsiiki niille ku ei puhu mulle mitään.:( Mun tekis mieli vaan jättää koko homma, ja unohtaa se, mutta ku en voi! :( Tuntuu että en taho roikkua sen perässä. Mutta sitte ku se kuitenki vakuuttaa että se tahtoo olla vielä mun ystävä. En tiiä yhtään mitä teen!:´´(

Kauheeta ku niin itserakkaalta vaikutan. tai siis semmoselle, että kaikki on vaan sen mun ystävän vikaa ja sillä ei sais olla muita ystäviä/kavereita kuin minä. En tosiaan oo sitä mieltä että ei sais olla. Musta se on vaan inhottavaa siltä, kun se on monta vuotta vannonut, että kukaan ei tuu ikinä meidän väliin, että me ollaan aina bestikset, mutta sitte muutama joukkuekaveri saa sen syömään sen sanat!

No huh! Lähellä asuvan kaverin kanssa ollaan nyt sentään juteltu taas! Just mesessä. Se oli saanu multa viestiä, mutta ei ollu ehtiny tai voinu vastata.

Nii ja pah, yhellä on tyttökaveri.:(