Tässäpäs on mennyt muutama päivä etten oo kirjottanu tai ees oikeen käyny näillä sivuilla. :D Vois nyt varmaan kirjottaa jotakin. :)

Sain tänään ekan kirjeen uudelta kirjeystävältä joka on Brasiliasta! :P :) Me ollaan ennemmin juteltu www.interpals.net sivuilla ja nyt lähetellään kans kirjeitä. Mä oon lähettänyt sille yhen kirjeen ja nyt se yhen. Se on tosin vähän tympeää että Suomi-Brasilia välimatkan kulkemisessa kestää sillä kirjeellä kaks viikkoa!(pari päivää alle kaks viikkoa yleensä) Eli kumpiki ehtii saada ja lähettää yhden kirjeen kuussa. Niin muuten sen kirjekaverin nimi on Thaisa ja se on saman ikäinen kuin minä minäkin, ja vaikuttaa tosi mukavalta. Se rakastaa lunta ja muutenkin Suomea ja mä rakastan hiekkarantoja, delfiinejä(joiden kanssa ne voi uida siellä!:p) ja lämmintä ilmaa, joten meillä riittää toista kiinnostavaa kerrottavaa omissa maissa ja sieltä löytyy paljon kortteja joissa on kuvia hiekkarannoista ja täältä löytyy kortteja joissa on kuvia lumesta ja luonnosta joten kumpikin saa kortteja siitä mistä tykkää. Kaikenlisäksi se rakastaa Twilightiä ja the Jonas Brothersia ja muutenkin sen kiinnostuksen kohteet osuu yhteen mun kiinnostusten kanssa. :) Ja se on kivaa vertailla ja vaihdella kokemuksia elämästä, kun me asutaan niin erilaisissa paikoissa. Kummankin maassa on jotain mistä toinen vaan unelmoi.

Kivaa kirjotella taas kirjeitä, ku kaikki paitsi yks vanha kirjekaveri(paraskamu<3) on jääny jotenki vaan pois(mulla on ollu ihan hulluna kirjekavereita, mutta tuo yks josta sitten tulikin parasystävä on vaan ollu pysyvä). Ni nyt on sitten taas kaks keille kirjottaa. Ja semmonen jonka kanssa riittää oikeasti juttua. Kun monet kuihtuu ihan kokonaan kun ei keksi yhteisiä jutun aiheita.