1240515054_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

En oo kunnolla kirjotellu tänne muutamiin päiviin. Tuo California Here We Coooooooooooome oli tuommonen nopsa kirjotus jonka kirjotin joskus illalla väsyneenä. -.-

Oon aika paljon nyt ommellu muutamina päivinä.:) Pikkusiskon paita/ tunika onki nyt mekko. Tai siis on se ollu kokoajan tuommonen, mutta kun siitä piti tullas tunika, semmonen joka yltäis johonki vyötärön kohdalle(kuva mukaan) mutta kun sitten aloin tehä 110cm. kaavojen mukaan, siitä tuliki isompi kuin olisi pitänyt! Oikeesti siskolla on nyt suunnilleen 104cm. vaatteet, mutta se käyttää myös 100cm. ja 110cm. ni aattelin tehä tuon isoimman koon mukaan etteimee heti pieneksi. Noo ei se haittaa vaikka siitä tulikin mekko.:) Se on sievä vaikka itse sanonkin. Laitan kuvan kunhan se on kokonaan valmis. Nyt siitä puuttuu vielä vaan käsien & pään aukoista reunat.

Ei mulla kyllä hirveesti lukijoita kyllä tällä blogilla oo, ja välillä tuntuu jotenki nololta kirjottaa tänne, muttta mitä väliä! musta on kiva kirjotella tänne, ni mä kirjotan.:D Ehkä niitä lukijoita välillä sattumalta täällä munkin blogissa vierailee?:)

Nyt oon ahkerasti miettimässä että minkälaiset hiukset tahtoisin, kun saan ilmaisen hiustenleikkuun ja värjäyksen ens kuun alussa.: Selena Gomezilla on kyllä nätit hiukset ja tahtoisin jotain tuon tyyppistä, kun mulla on nyt semmoset tasa paksut(paksut) aika pitkät tummanruskeat hiukset, niin tashtoisin nyt ne ehkä vähän sillain muotoon että ois vähän eri pituista niinku tuossa edessä. Niinku etuhiukset ois vähän eripituiset ja niissäki semmosta eripituista(Niinku Selenalla). Ja takaaki jotenki vähän kerroksittain tai jotain. Ja väriksi vähän punertavampi ruskea. Se on varma kun oisin muutenki värjänny punaruskeaksi ja oisin tahtonu parturiin leikkauttankin(mutta sehän on tosi kallista niin en ois varmasti ihan heti menny. kun olin vasta parturissa kun multa tasattiin hiukset, ku oli pakko tehä noille kuiville latvoille jotain.:D On ne nyt sentään paljon siistimmän ja terveemmännäköiset kuin ennen sitä tasausta, mutta tahtoisin jotain erilaista, koska mulla on aina ollu tuommoset suorat ja yhtä pitkät ja paksut hiukset joka paikasta. On mulla välillä tietty ollu lyhyet etuhiukset, tai oikeestaan siihen asti ku aloin joskus 10 paikkeella kasvattaa niitä pitkiksi ja saanu kasvaa yhtä pitkiksi muitten hiusten kans. Ja nyt ne on sitte aina vaan tasattu ihan vaan muitten hiusten kans saman pituisiksi. En taho mitään kauhean erilaista, mutta kuitenkin erilaista, ja tuo tuntuu sopivalta. Ku ei tuu kuitenkaan mitkään tasa etarit.:) (Mulla on nyt kaikki hiukset suunnilleen tuon pituset kuin Selenalla näissä kuvissa kuvassa.) Jos joku on nähny Selenasta jonku hyvän kuvan netissä tai jossain uudessa lehdessä, niin voisko kertoa mulle?:) Tahtoisin semmoisen kuvan, jossa Selenan hiukset näkyis kunnolla edestä. Ja semmoisen myös missä hiukset näkyis takaa hyvin. Tarvisin ne varmaan mukaan sitten kun meen leikkauttaan ja värjäyttään.:) Musta tämä toiseksi alin kuva on kyllä aika hyvä siihen, kun tässä näkyy edestä nuo hiukset tosi hyvin ja ne on noin suorat että näkee kunnolla miten pitkät ne on. Mutta jos löytyy vielä parempia,  niin otan ehdotuksia ilomielin vastaan!:)
1240513996_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
1240514023_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Mun pitäisi lähteä nukkumaan. Mutta ei kyllä jaksais vielä. Vois kyllä lähtä kattoon jotain dvd:tä. Paitsi jos pikkusisko on kattomassa jo jotain, ni sitte en saa laittaa mitään mieleistä pah pöh!:o Paitsi heeiii Supernatural. Jaksankohan kattoa sitä? Haluttais kyllä kovasti, mutta mua kyllä väsyttää jo. No, saa nähä!
Moikka ja hyvää yötä kaikille!:)<3
<3:Jonna
P.S. Selena on kyllä tosi hyvä näytteleen ja laulaan!<3
P.P.S. Haluttais kirjastoon.
P.P.P.S Mulla kesti aika kauan kirjottaa tämä kun aloitin 21.44 ja lopetan nyt 22.37. Eiku 8.
Moikka!
P.P.P.P.S. Moikka viimeinki! Oho kello onki jo 22:39!;)
P.P.P.P.P.S Oon seko vai mitä.