Byää, Summeri piti pudottaa tuolta 'Sarjat joita seuraan' -listasta pois. :(

Tuntuu jotenki että se alko ihan vasta, mutta nyt se on jo loppu ja se tarkottaa että kesäki alkaa olla jo loppu.

Toisaalta on vähän haikeaa, mutta sitten toisaalta ootan jo viileitä ilmoja ja lunta ja pimeitä iltoja.

Ennen inhosin pimeitä iltoja ja kylmiä ilmoja, mutta viimetalvena ne alko tuntumaan ihan kivoilta. On jotenki kivaa käydä kävelyllä ihan pimeällä illalla, ku katulampuista tulee vaan valoa. Ja jotenki elämä ei oo niin levotonta, ku kesällä ei oo mitään semmosta tiettyä aikaa, jolloin rauhottua, kun yötkin tulee monesti oltua hereillä. Koneella on tullu roikuttua useina öinä kolmeen tai neljään ja elokuvia on katsottu piiitkälle yöhön, ja ulkonaki on oltu pitkään. Nyt ku yö on pimeä niin ei tee mieli olla hereillä, eikä sitä kyllä jaksaiskaan. 

Riippuu vähän aina kesästä että kuinka hyvin jaksaa talven. Nyt aurinkoa on saatu kyllä sillain paljon että jospa se pimeys ei alkaisi kovin aikaisin tympiä. :)

Nyt pitää vielä käydä paaljon uimassa ja olla ulkona, kun on vielä viimeisiä lämpimiä jäljellä!

Yks ihana juttu syksyllä on: vesisade! Mä tykkään. :) :D

Niin ja ainiin! Big Brother alkaa! Monet täälläki varmaan sanoo että Big Brother on typerin ohjelma mitä on(oon kuullu sen joka syksy ainaki 10 kertaa. :D)  ja myönnän, se on tosi typerä välillä, mutta se on silti pakko kattoa! Oon kattonu ihan ykkös kaudesta lähtien, mutta kakkos kaudesta katoin vain ihan muutamia jaksoja, sillä siinä oli se niiin ällöttävä Kaki! yääk!!! Mutta muuten oon sitte seurannu kaikkia muita kausia. Viime- ja toissakausi oli parhaat. Meillä ei sentään oo mitään 24/7 kanavaa, niinku yhillä meijän tutuilla on ja ne katto illalla aina sen tunnin jakson, extran ja päivällä monta tuntiaki sitä 24/7 -kanavaa. Tuota en enää kyllä tajua, se tunnin jakso on ihan riittävästi. :o :D

Nii ja syksyssä tosi kivaa on se, että alkaa paljon uusia harrastuksia ja kerhoja!:) Mä aattelin mennä espanjan tunneille. Ensviikolla on ilmoittautumispäivä. Ja sitte mietin että voisin mennä 4H:n johonki eläin-, kokki-, taide- tai monitoimikerhon ohjaajaksi. :) Ja rakastan tanssimista, niin voisin aloittaa tanssin uudestaan(oon harrastanut ennemminkin show&funk -tanssia.). Cheerleadingkin oisi kiva aloittaa taas(oon harrastanu sitäki, mutta lopetin koulun ja treenimatkojen takia), mutta ne alkeisryhmät taitaa alkaa aina keväällä, ja en tiiä tahtoisinko alkeisryhmään taas, kun oon käyny sen ja olin kilpajoukkueessa jo silloin, kun lopetin. :D Niin ja ratsastamaankin tahtoisin, ehdottomasti! :) No, tuo espanja nyt on ainakin aika varma. Ilmoittautumisen jälkeenhän voin vasta sanoa että ihan varma. :D En malta oottaa sitä! Oon niin kauan ja paljon halunnu jo oppia puhumaan espanjaa. Osaan kyllä joitain sanoja ja lauseita, kun oon harjoitellut kotona netin ja ihanan espanjalaisen meseystävän<3 avulla, mutta haluan oppia paljon lisää!:)

Nii ja haluaisin ehkä EF:n kielimatkalle enskesänä. :D Kaliforniaan tai Lontooseen<3 Tai onhan niitä muitakin ihania kohteita, mutta nuo on semmosia mihin oon halunnut pitempään jo mennä lomalle.(tosin Lontoossa oon ollu jo kerran, mutta ihastuin kaupunkiin niin paljon silloin , että haluan sinne uudestaan.:)).