1239268442_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ei! Painoin äsken vahingossa että palaa tallentamatta, ni tää nyt tietenki palas jonnekki tallentamatta. Eikä enää edellisestä tullu se teksti takas :S

Ihana laulu!:Hana Pestle - Need. Pitäs siirtyä toiselle koneelle(oon nyt läppärillä..) lataan tuo ja laittaan mp3:seenki. En ollu ikinä ennen kuullu tuota laulua!:o

Mua tuossa niinku kosketti eniten tuo: 'Tell me I don't need you'

Niin olin laittanu pari linkkiä siihen kirjotukseen mikä nyt äsken katos.

Semmosenn ihanaan surulliseen twilight ficciin, jossa Bella on kuollu, mutta ehin nyt laittaa sen jo pois, ni ei oo linkkiä tässä.:/

Nii ja sitte oli semmonen testi että kuka twilight poika sopii sulle parhaiten. Semmonen enkun kielinen. Mulle tuli Edward(jee<3) ja tahtoisinki just jonku tommosen pojan niinku Edward. Tuommosen suojelevaisen, ja semmosen jolle ois kaikkein tärkeintä maailmassa. Vamppyyriki sais olla mutta ei oo pakko;D.

//

Mitähän pappi sanois jos sanois tämän joskus isoon ääneen kirkossa kun muut lukee isä meidän rukousta xD (Mulla tuli nyt vaan semmonen kuvitelma ja nauran ihan räkänä, oon kai aika outo o.O). En kyllä käy ikinä kirkossa mutta jos kävis.:D Hei! Meen ens kuussa seurakunnan semmoselle tampereen retkelle ja siellä käyään jossain kirkossa! Siellä sitte! No joo en ikinä viittis. :D

Minä uskon Stephenie Meyeriin,
äitiin, kaikkivaltiaaseen,
Twilight :in ja mahtavan kirjasarjan Luojaan,
ja Edward Culleniin,
Stephenien luomaan poikaan,
meidän Herraamme,
joka luki kaikkien ajatuksia,
syntyi Carlisle Cullenista,
kärsi espanjantaudin aikaan,
purtiin, myrkytettiin ja tapettiin,
astui alas tuonelaan,
nousi kolmantena päivänä ylös kivuista,
astui iänkaikkiseen elämään,
asuu Stephenie Meyerin, äidin, kaikkivaltiaan,
suositussa kirjassa,
ja on sieltä tuleva rakastamaan
eläviä ja kuolleita
ja kauniisiin vampyyreihin,
sateiseen kaupunkiin Forksiin,
Bellan vereen,
kipujen anteeksiantamiseen,
vampyyriksi muuttumiseen,
ja iänkaikkiseen elämään.
AAMEN

Löysin tuon Veeran blogista:

http://vepsunblogi.blogspot.com/2009_03_01_archive.html