Nyt vaihtui viimeksi katsottujen elokuvien lista kerralla kokonaan, sillä oon nyt kahden päivän sisällä kattonu 7 elokuvaa. Kaikku muut nuo listalla olevat paitsi tuo sinnkuelämää -elokuva.(sen katoin pari viikkoa sitten.) Näin paljon siis viikonlopun aikana tuli katottua, kun mun paras kaveri tuli meille lauantai iltana kylään(ja jäi sitte loppujen lopuksi yöksikin.:)), kun mun vanhemmat lähti meijän serkkujen luokse kylään illaksi(ne jäiki sitte yöksi), ni jäätiin kaksistaan vahtimaan mun kolmea pienimmäistä sisarusta (1,3 ja 5v.)(kolme muuta mun sisarusta oli kavereilla.) ja katottiin elokuvia kokoajan ilta seitsemästä yö kolmeen.:D Jotain 8 tuntia siis.:D Katottiin 6 elokuvaa sillon kun tuon moskun katoin tänä aamuna, kun se tuli tv100:ta tosi aikasin ni sattumalta katoin sen. Oli kyllä kiva lauantai ilta & yö!:) Joskus puoli neljältä alettiin nukkumaan ja mä heräsin seitsemältä sitte aamulla. Unta tuli alle 4 tuntia.:D Valvon kyllä joka ilta muutenki pitkään, mutta kyllä yleensä nyt enemmän unitunteja kuitenki tulee.:D Olinki kyllä aika sippi eilen illalla ja nukahin sitte sohvalle ja nukuin varmaan hievahtamatta siihen asti että aamulla heräsin taas seittemältä.

 

Lähen ompelemaan! :)