Läppäri rikki.

Videokamera rikki.

Läppärissä on melko varmasti menny joku kiintolevy vai mikä se olikaan, ni siinäpä se kone sitten meni kerralla pasketiksi. Ärsyttävä kun siinä meni "kirja" jota oon kirjottanu monta kuukautta(melkeen valmis), kotivideoita ja kuvia, ku en oo tallentanu niitä muualle ku sille koneelle. Omaa tyhmyyttä.:( Ja tällä pöytäkoneella on niin ärsyttävä olla kun haluaisin kirjottaa ja olla netissä rauhassa, mutta ku tämä kone on aulassa josta kaikki ravaa kokoajan ni ei saa yhtään olla rauhassa. Lisäksi tämä näyttö alkaa aina piipata ku se on ollu jonku aikaa päällä. Seki on jotenki rikki.

Videokamerasta en tiiä mikä siinä on vialla, kun se meni vaan yhtäkkiä niin että sillä ei pysty kuvaan normaalisti kun se kuva on ihan sumea ja siitä kuuluu isoäänistä surinaa. Vaikka se ei oo tippunu tai kolahdellu. Me vietiin se viime maanantaina markettiin mistä ostettiin se 23.12. Ne lähettää sen sinne tehtaalle takas tutkittavaksi ja ne soittaa sieltä mikä siinä on vikana ja korvaako takuu vai pitääkö siitä korjauksesta vielä maksaakin jotakin. Mua pelottaa vähän että jos se on menny jotenki mun käytön takia rikki, vaikka oon pitäny sitä tosi varovasti ja tarkasti, kun olin toivonu videokameraa niin monta vuotta ennen ku nyt viimejouluna sain sen joululahjaksi. Jos sitä ei nyt saa korjattua tai se tulis tosi kalliiksi ni tiiän etten varmasti enää saa uutta kameraa, ku ne on niin kalliita.:(  Tuo kamera maksoi yksistään 229.- ja sitten siihen vielä DVD levyt mihin voi polttaa kuvattua ja sitten vielä kaks muistikorttia. Niin lähemmäs 300 se maksoi. Olin niiiiin onnellinen ku sain sen ja oon käyttäny sitä tosi ahkerasti, mutta en tajua mikä siihen yhtäkkiä tuli. :o