1245359584_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Slawik

 

Hyvää juhannusta kaikille!:)

Tänään ei ole ollut oikein paras juhannusilma. Olisi tehnyt mieli käydä uimassa tai olla vähän kesäisemmillä vaatteilla tai tehdä jotain muuta kesäistä,kun on sentään kesikesän juhla, mutta ei ole oikein voinut kun on ollut niin viile äilma. Onneksi ei sentään ole satanut niin pystyi edes grillaamaan. Oltiin koko muun perheen paitsi yhen pikkusiskon ( se on jossain menossa taas ) kanssa äsken ulkona grillaamassa. Koira ja kanit(3) sai kaikki kans juoksennella irti ulkona. nyt sitte äsken tulin sisälle ja aattelin tullä käväiseen koneella.

Ennen ulos menoa katsoin äitin kanssa elokuvan Signs, jossa näyttelee mm. Abigail Preslin ja Rory Culkin. Olin katsonut sen ennemminkin, mutta joskus aikoja sitten niin en muistanut siitä paljonkaan mitään. Vain että se on hyvä elokuva. Ja niinhän se oli.:)

1245431671_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

ti4u

MUUMIPEIKON
JUHANNUSRUNO

Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.

Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.

-Tove Jansson

Juhannusruno
Kuka nyt kaipaisi tunkkaista Baaria
kun lintujen kuorot laulaa fan-Faaria
Aurinko kiertää suuria Kaaria
matkaamme kohti mökkejä, Saaria
heinällä lapset kutittaa Vaaria
vietämme juhlaa, Mittumaaria.