Picture From TeenIdols4You.com<br />Click To Visit

Huomasin nyt yhtäkkiä että oon ihan unohtanu kirjottaa TWILIGHT -ELOKUVASTA!:O

Siis kun oottelin sitä niin hulluna ja oon nyt kuukauden sisällä(siis sain sen sinä päivänä kun se ilmesty.[Se ei tullu vielä sillon videokerhosta, mutta äiti lupautu ostaan mulle sen ja sano että voin antaa sen videokerhosta tulevan kaverille, ku oon saanu lainata siltä kaikkia muita twilight kirjoja paitsi BD:tä.]) katsonu sen öö.. 8 kertaa?

Ekalla kerralla kun katsoin sen, olin pettynyt. tuntui että siitä puuttuu ihan liikaa kaikkea ja Robert ei tuntunu niin Edwardilta.(Vaikka siis oon aina aatellu Edwardin Robertiksi! Kun tiesin että se tulee näytteleen sitä). Lisäksi ajattelin että Kristenin ja Robertin välillä ei kipinöi tarpeeksi.

Ja ENNEN KAIKKEA siitä puuttuu se tietty TUNNE.

Nyt, kun olen katsonut elokuvan uudelleen ja uudelleen, rakastan sitä.

Ajattelen edelleen, että siitä puuttuu liikaa niitä ihania tunteita mitä Edwardin ja Bellan välillä on. Ne mitkä välittyy kirjoista.

Mutta oon osannut alkaa ajatella sitä enemmän elokuvana. Että en kokoajan mieti miten kirjassa joku juttu on. Ja mun mielestä se on ihana.<3

Yksi juttu ärsyttää mua ylitse muiden. Se, kun Bella on joutunut sairaalaan sen Jamesin jutun jälkeen, kirjassa on niin että kun Edward suutelee sitä siellä, se Bellan joku sydämen seuranta kone menee sillain "epävireeseen". (ha ei tuu mieleen miten muuten sanoisin tuon.:D) niin tuosta elokuvasta puuttuu se. Se oli mun mielestä jotenkin niin ihana kohta, mutta silti niin pieni kohta, että se ei olisi lisännyt elokuvan pituutta kuin muutaman sekunnin. Ja ihan hyvinhän sen olisi voinut tuossa toteuttaakkin. niin en tajua miksi se puuttuu.

Muutenkin olisin kaivannut enemmän semmoisia kohtia, joista katsojalle välittyisi se kuinka paljon Edward ja Bella oikeasti välittää toisistaan. Enemmän juuri sitä tunnetta.:)

 

Kun katsoo Youtube videoita, joissa Kristen ja Robert ovat yhdessä muuten kuin elokuvassa. Joissain haastatteluissa ynm. niin heidän välillään kyllä voi nähdä kemiaa. Ystäviähän ne vain on, oikeasti, mutta elokuvassa jos on jotain moittimista, niin ei voi ainakaan perustella sillä että kristenin ja robertin välillä ei oikeasti ole kemiaa.

 

 

Jaksan katsoa tätä elokuvaa yhä uudelleen ja uudelleen kyllästymättä, vaika tiedän kaiken mitä siinä tapahtuu ja muistan vuorosanoja ulkoa.:)

Ja sitten vielä extroista:

Hyviä!

Ensin kun katsoin ja näin että niihin ei kuulu tekstitystä, ajattelin etten tajua niistä mitään. Ja yllätys olikin suuri kun ymmärsin lähes kaiken!

Kiitos BD:n mun englanninkielen taito on kohentunut huimasti.:)

Picture From TeenIdols4You.com<br />Click To Visit