1245604047_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

DAKOTA FANNING (keväällä 2008.)

To:Jonna, Best Wishes Always Love, Dakota Fanning.

1245610344_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

AMY DIAMOND (jouluksi 2006.)

God Jul Jonna Önskar Amy.

1245610361_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

AMY DIAMOND (keväällä 2008.)

To Jonna With love Amy

Monet esittelee blogeissaan jotain omia juttujaan: vaatteita, kirjoja, elokuvia ynm. niin mä ajattelin esitellä osan omista nimmareistani. :) :D Tässä on siis Dakotan ja kaksi Amyn. Suluissa lukee milloin oon saanut ne.

Lisään tähän vielä molempien faniposti osoitteet:

Dakota Fanning,

c/o Cindy Osbrink

Osbrink Talent Agency

4343 Lankershim Blvd. Suite 100

Universal City, CA 91602

USA.

 

 

Amy Diamond, Jönköping, Sweden.

Noihin osoitteisiin kirjoittamalla olen saanut omat nimmarini.

Netistä löytyy nämä ohjeet, joita kannattaa vähän vilkaista, jos ei oo ennen lähettänyt fanipostia:

-Kirjoita mahdollisimman hyvää englantia -Tee kirjeestä mahdollisimman omaperäinen -Käytä aikaa sen tekemiseen, koristele ulkoasu ja kirjoita selvällä käsialalla. -Jos haluat, lisää mukaan piirroksia tai jotain muuta pientä. -Tarkista kirjoitusvirheiden varalta.

Dakota saa miljoonia kirjeitä vuosittain, joten varaudu siihen ettet välttämättä saa vastausta. Hän vastaa harvoihin ja valittuihin kirjeisiin. Laita kirjeen mukaan myös vastauskuori, johon kirjoitat oman nimesi ja osoitteesi. Vastauskuoreen ei tarvitse laittaa postimerkkiä, koska siellä käytetään oman maan merkkejä.

Amylle ja muille kirjoittaessasi kannattaa käyttää samoja ohjeita.

Mä oon saanut nuo kaikki siis kirjoittamalla ensin fanipostia niille. Laitoin kirjeiden mukaan piirroksia heistä. Amylle laitoin mukaan myös itse cernit massasta tekemäni A -sydänavaimenperän.

Fanipostin tekeminenhän vie jonkin aikaa ja vastausta joutuu yleensä oottamaan kuukausia(jos saa vastauksen), mutta kyllä se on sen arvoista. Se on tosi kivaa saada vastaus! Minä olin jo ihan lakannut hulluna odottamasta vastauksia, kun oli mennyt puolisen vuotta siitä kun olin postit lähettänyt, ja yllätys oli ihana, kun vastaus tuli! :D :)