Oon sairaana vielä. Kauhea yskä ja aika väsyny olo mutta ei muuten. Heräsin tänään vasta kolmelta! O.o Vaikka aloin illalla kuitenki joskus vähän jälkeen yhden nukkumaan. Taino yötähän se jo oli, mutta yleensä vaikka meen kuinka myöhään nukkumaan niin herään 11 tai 12 aikaan viimeistään.  Kävin kyllä 10 aikaan hereillä, mutta nukahdin sohvalle ku olin kattonu pienten perheen ja kolmelta ku heräsin nii aattelin että kello on varmaan joku 12 korkeintaan ni hups se oliki jo kolme. :D Nyt on jotenki kumma olo ku kello on vähän yli kuuden ja oon ollu hereillä vasta ne 3 tuntia.

Eilen loukkasin sormen. :S Paiskasin ite auton peräkontin kiinni ku äiti oli ottanu sieltä kassit ja käsi oli siinä just sillain että oikean käden etusormi jäi väliin. Ja se meni ihan kiinni eli mun piti painaa se siitä napista auki ennen ku sain sormen sieltä välistä pois. Mulla on käyny kaks kertaa ennemminki noin, paitsi että niillä kummallaki kerralla on jääny oikean käden peukalo ja ne on jääny auton oven väliin. Niistä toisella kerralla laitoin oven ite kiinni ja toisella kerralla sisko. Kaikki aina ihmettelee että miten voin olla niin hokara että unohdan niinku käden oven väliin ja äiti vitsailee että mun oikea käsi on niinku joku ylimääräinen uloke ku se on aina joka välissä. :D Ekalla kerralla kävi niin että paine nousi kynnen alle ja sormi oli tosi kipeä ja kokonaan musta seuraavat 2 kuukautta ja sitten se kynsi putosi pois ja kipu loppu siihen. Toisella kerralla jouduin pitämään lastaa viikon, mutta sen jälkeen parantu normaalisti. On mulle kyllä sattunu paljon muitaki tuommosia pikku haavereita ja pari vähän isompaakin. Nyt on alkanu kipu ja turvotus helpottaa äkkiä, kun eilen sain monta buranaa ja pidin koko päivän tukevaa kangasta ja herne-maissi-porkkana -pussia siinä päällä.

Huomenna tai ylihuomenna meen viimeinki ostamaan ne Uusikuu yönäytös liput. Lippuja oli jälellä joku 229 tai jotaki. En voinukkaa ostaa niitä vielä viimeviikolla.

 

Anna 26 päivää. :) <3 En malta oottaa!